God Morgon

Var lite orolig i natt för alla mina kartonger som ligger på min baksida, trodde jag skulle behöva plocka upp dom på hela området idag men konstigt nog låg dom kvar i sin stora hög. Vilket innebär att jag måste fortfarande ta mig till en återvinningstation ngn dag :(

Hade planerat att hålla mig inne idag men svärmor ringde nyss och det är tydligen dags att ge sig ut på jakt efter gardintyg idag...hon vill nog ha lite att göra :) Inte mig emot....längtar redan efter när jag får sätta upp nya gardiner i huset.

Ska alltså försöka få tag på tyg till vardagsrum (längder), kök (kappa), Liams rum (kappa). 2 fönster i varje rum så det lär ju kosta endel.

Att fatta beslut är skitjobbigt ibland tycker jag så jag hoppas att jag hittar ngt på direkten som jag fastnar för så jag slipper beslutsångesten....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra