En dag i varberg

Idag har vi tillbringat dagen i varberg, en riktig toppendag med massa sol men tyvärr alltför mycket blåst :(
 
Började med en tur på stan och torget, köpte mig en bikini på Gina Tricot...rea också :) En klocka fick jag köpt med, de hade börjat få in lite höstnyheter nu med men hann inte kika så mycket men såpass mycket hann jag se så jag vet att jag måste dit snart igen :)
 
Sen blev det stranden, efter det besöket var jag full av sand och ngt bad blev det inte. Molly tyckte det va kul att gräva lite i sanden fast roligast verkade hon tycka att det va att klättra på mig när jag försökte sola. När jag låg på magen satte hon sig på min rygg, tog en näve full med sand och kastade rakt i ansiktet på mig! Busiga unge...tur att jag blundade ;)
 
Sen skulle vi besöka svärmor men innan det passade vi på att besöka karin som va i stugan, kul att få se stugan...eller huset kanske man ska säga :) Jättefin va den!
 
Sen blev det kaffe hos svärmor innan det va dags att åka hem, en riktigt härlig och lugn dag!
 

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra