Nytt sovrum på gång

Höstens projekt blir vårat sovrum så att vi sen kan tömma Mollys rum och fixa det.
 
En fondvägg med tapet ska fixas och sen blir det målning av resten av väggarna. En garderob med skjutdörrar ska inhandlas, varsin byrå till mig och Fredrik, ny sänggavel och nattduksbord...det är en del som står på listan.
 
Idag hittade jag en sån garderob vi tänkt köpa på en loppissida på facebook, så nu håller jag tummarna att jag får köpa den för i så fall kommer vi väldigt billigt undan :) Det innebär att vi snabbare kommer kunna köpa det andra vi vill ha med...så håll tummarna nu!
 
 

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra