Trist....

Inte mycket man bloggar nu för tiden, vet inte riktigt varför lusten inte infaller sig :(
Appen för att mobilblogga krånglar med så det innebär ju att man alltid måste sätta sig vid datorn och det blir inte mycket data nu för tiden...förrutom idag då det va dags att sätta sig med alla räkningar. Trist men nödvändigt.
 
Idag är en riktigt lugn och slapp dag, skönt med såna dagar ibland med fast samtidigt blir man ju lite rastlös.
 
Tror jag ska kolla om jag har några frysta bär så ska jag baka en "kastrullkaka" med bär i :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra