Utflyktsdag och sjuka barn

I går begav vi oss till Vessigebro och besökte mammas morbror som är konstnär, det va jättekul att träffa dom och att Fredrik fick träffa dom också :)
Vi passade naturligtvis på att titta på hans utställning med alla tavlor och skulpturer, ska försöka lägga upp lite bilder sen.
 
Efter besöket där åkte vi vidare till Gekås, tyvärr så fick Molly hög feber och mådde inte så bra, det slutade med att hon kräktes ner hela henne och vagnen, efter vi hade sanerat henne kom ännu en omgång...inte kul alls.
 
Robin och två kompisar hade också varit i ullared, de hade tagit bussen dit men tonåringar är ju inte alltid så smarta så de hade ju inte kollat hur det gick bussar hem sen. Men när de åkte dit så hade busschauffören sagt att det skulle gå en buss tillbaka vid 17 men ingen buss kom, så det va tur att vi va där. Problemet var bara att få in alla i bilen + allt som handlats men det var bara att knö in så till slut kom vi hem.
 
Lite alvedon till lillan och hon va lika pigg som vanligt igen :)
 
Dagens planer vet vi inte så mycket om än...beror lite på lillan.
 
Vet iaf att jag måste plocka ihop vagnen igen eftersom jag fick plocka loss allt jag kunde från den i går och tvätta ;)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra