Midsommar

Midsommaraftpon och än lyser solen, men sån tur lär vi väl inte ha så om det blir dans kring midsommarstången idag återstår att se.
 
Den kondenserade mjölken är på kokning , i år hoppar vi över att äta bara jordgubbar och istället ska jag testa en ny paj :)
 
Lite förberedelser står på schemat och en krans till Molly ska jag försöka mig på att göra med, i år blir det en lugn och härlig midsommarafton tillsammans med ett par vänner här hemma hos oss. Hoppas på att få inviga altanen men vågar inte hoppas för mycket.
 
Vill passa på att önska er alla en riktigt trevlig midsommarafton...och ta det lugnt med nubben ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack detsamma ღ
Ha en riktigt glad & mysig midsommar !!
KRAM

Svar: Tack söta du, hoppas du själv haft en riktigt härlig midsommarhelg!
Petra

2012-06-22 @ 11:17:17
URL: http://mimzzan.blogg.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra