1-års dag



En stor dag idag...

Våran lilla Molly fyller 1 år idag :)

Just nu för ett år sedan lämnade jag Liam på skolan och minns att jag va tvungen att sätta mig ner en stund på skolan då jag hade värkar...trodde inte att vi skulle behöva åka in men bara någon timme senare var Fredrik hemma från jobbet igen och vi åkte till Borås...några timmar senare föddes våran lilla solstråle.

En liten tjej som va stressad i mammas mage och hade bråttom ut

Några timmar tidigare föddes Mollys kompis Rebecka som också firar sin 1-års dag idag.

Idag blir det kalas med familjen med massa paket till lilla snuttan!




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra