En sån dag

Massa kul och nödvändiga saker har hunnits med idag

Kom hem från jobbet vid halv tio och sen har jag blivit bortskämd med mors dag presenter en dag för tidigt, vart i varberg och shoppat och gått på torget, ett besök hos svärmor hanns med också.

Handlat lite mat, gräsmattan har blivit klippt, verandan har pysslats om med nya möbler och tvättat staket, balkongen har prytts med de gamla möblerna från verandan, en maskin tvätt har hängts upp, torkvindan är på plats, räkningar betalda, bilen tvättad....

Uppdaterat mig hos mina bloggvänner har jag ju naturligtvis hunnit med också, och någonstans mitt i allt under dagen så har vi fått i oss lite mat...Campino stod för matlagningen idag ;)

Och nu ikväll gör vi som många andra...kollar melodifestivalen....och just nu undrar jag vad fan de där tvillingarna fått på sig?!

Säger bara....

Heja Sverige!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra