Ny vecka

Måndag igen.....

Startade dagen med att köra barn till skolan och sen blev det ett besök hos mamma och en sväng till affären. Lite förmiddagsvila för Molly och sen var det dags att hämta Liam i skolan.

Ett besök på netto för att handla lite saker jag spanat in (visar sen), efter det blev det ett besök till Louise så Molly fick hälsa på katterna och jag fick lite kaffe i mig :)

Annars händer det väl inte så mycket spännande här hemma....

Inte så mycket roligt att läsa om här i bloggen nu kanske men jag lovar att försöka tömma kameran på lite foton idag så det blir ngt kul att titta på här iaf ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra