Blandad kompott

Robin fick ett julkort....

 

Hihi...gulligt :)
Synd bara att det inte stod vem det va ifrån....

Sen kan jag meddela att jag fick köpt skålarna till glöggsetet idag, och tack vare Karin så fick jag ytterligare 4 muggar till mitt glöggset...tusen tack!



Sen kommer vi till det fulaste på länge....

 

Mina lampor hade gått sönder och fick dessa av mamma som hon hade liggandes (förstår varför) Formen på dom är rätt men hur fan kommer man på att man ska linda massa gula trådar runt dom?!

Inte nog med att dom är fula så blir ljuset skitskumt...i morgon blir det att få tag på nya glödlampor till annars väldigt fina lampan!

Ny tröja har inhandlats på Lindex, och det bästa var att jag hade 50 kronor rabatt så den kostade endast 150 kronor.



Bilden blev inte så bra men det syns lite iaf. Ligger ett svart linne jämte med som jag tänkte ha under tröjan.

Nu kom hjärtat...måste kila


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha, riktigt jäkla fula var dom :)

2009-12-22 @ 22:43:05
URL: http://metrobloggen.se/Hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra