Dåligt med uppdateringar

Idag har det verkligen vart dåligt med uppdateringar, har legat på soffan ganska mycket o kollat film med Liam. Först kollade vi Bee Movie och sedan ville Liam kolla på Mamma Mia

 

Men vi har inte bara legat på latsidan, men vad vi har gjort mer berättar jag sen :)

Skulle jobbat i kväll men eftersom jag vart dålig i veckan ansåg jag att det va bättre att hålla sig hemma idag med så känner jag mig mer säker på att jag klarar att jobba helgen, det är ju alltid lite svårare med personal till helgerna. Fredrik skulle passat Liam men nu slipper han det, men tack ändå hjärtat :)

I morgon åker Liam till sin pappa eftersom jag ändå ska jobba i morgon kväll och på söndag morgon. Och Robin ska faktiskt åka ifrån mig hela helgen med, han ska besöka sin farmor i falkenberg. Är glad för hans skull att han kommer i väg eftersom han träffar henne väldigt sällan. De ska ge sig ut o köpa julklappar till Robin med tror jag. Lite svårta tt köpa till han när han inte är med nu när han blivit så stor, lite lättare för mig som vet mer vad han gillar och vad han behöver. Så på söndag får vi väl se vad Robin valt som julklapp av henne.

Återkommer lite senare och då med bilder också från dagen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra