Fartfyllt....

Efter att ha slöat bort halva dagen så blev det fart på mig och ett försök till att vara en god mor med engagemang inför julen så svek stora sonen mig...att lana var mer intressant. Men Liam var nöjd iaf :)

Det har bakats pepparkakor och 4 sorters julgodis....ja ni läste rätt...hela 4 olika sorter!!

Jag, Liam o Fredrik har gjort massa gott här i kväll och foton kommer i morgon. Just nu orkar jag inte.

Har vart en mysig kväll och tröttheten gör sitt, dags att natta sig snart men först en liten bloggrunda. Fast mindra mysigt var det då jag såg Anna Anca på tv och hörde hennes uttalanden.

Hon borde komma och bo här hos mig och leva som jag gör med samma ekonomi, fast risken är att jag hade slängt ut haggan! Ursäkta språket men jag avskyr verkligen kvinnan!!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra