Fredag morgon

Sista arbetsdagen för veckan, det va nog den tanken som fick mig att kliva upp ur sängen i dag. I går blev det som vanligt väldigt sent så till helgen blir det väl att ta igen lite sömn.



Innan jobbet i går fick jag faktiskt köpt några julklappar så nu börjar listan minska över vad som är kvar, känns bra...kanske man kan slippa den där stressen dagarna före jul som annars brukar infinna sig.

Magsjuka?

Robin kräktes igår och min första tanke va att nu äker han på ngn vinterkräksjuka men det har faktiskt inte vart mer och han har sovit hela natten, så nu håller jag tummarna så han fortsätter må bra under dagen. Känns inte kul att behöva lämna han själv när han vart dålig men är barnen över tolv så har man ju inte så mycket val...dumma regler enligt mig.

Nu är det dags för den där härligt goda morgoncigaretten efter kaffet och sen blir det att fixa ordning sig så man kommer iväg till jobbet.

Önskar er alla en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Locklig

Kikar in för att önska dej en god morgon och en fortsatt bra dag - Fredag :D

kramen

2009-12-11 @ 08:06:43
URL: http://locklig.webblogg.se/
Postat av: Annica

Hej! Allt bra med dig? Kanske du är intresserad av dessa whiskeyglas, har även andra tävlingar ute nu! http://mukisannica.blogg.se/2009/december/whiskeyglas.html Ha en bra dag, kram

2009-12-11 @ 12:44:36
URL: http://mukisannica.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra