Glasögonprovning

I dag kom vi (jag och Liam) iväg ner till byn, mötte upp Liams pappa och så gick vi o kollade på glasögon till lilleman. Först så tyckte han inte om några alls men han tyckte det var kul att prova iaf, sen började han gilla flera par. Tyvärr så var det massa svindyra glasögonbågar, tror inte det har ngn betydelse för lilleman om han har ett par Peak, Björn Borg eller några andra märkesbågar. Istället gick vi till ett annat ställe, och där kommer vi köpa glasögonen sen. Liam hittade flera par där med som han gillade och priset var mycket bättre. Vi har bestämt oss för att köpa 2 par så blir det ingen panik om ett par går sönder eller om han skulle glömma sina glasögon ngn stans...då har man ett par extra. Priset kommer ligga på ungefär 1600 för 2 par och eftersom jag o Liams pappa delar på det så blir det ju inte så blodigt ändå.

Och jag måste ju säga att han var jättesöt i glasögon :)


       


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra