Lite piggare igen

Efter ett par timmars sömn och lite kaffe så känner jag mig nu lite piggare. Fast lite dumt att sova bort så många timmar som jag gjorde för nu känns det som att man inte hinner få ngt gjort här hemma innan det är dags att bege sig till jobbet.

Funderar ändå på om jag ska skynda mig lite här så hinner jag ta en promenad runt byn innan jobbet, har lite ärenden jag skulle behöva ha gjort.

Har även två julklappar som väntar på att bli inslagna :) Längtar tills man får fram granen och man kan lägga fram julklapparna. I år känns det verkligen som att jag lyckats med riktigt bra julklappar till barnen. Vill inte avslöja ngt än om vad jag köpt, man vet aldrig om Robin skulle råka läsa här, men efter jul kommer ni få se. Lovar att ta kort!!

Nu hinner jag nog inte sitta här mer så nu passar jag på att önska Er alla en underbar Torsdag!


Kommentarer
Postat av: Locklig

Här tror jag att vi ska ta fram julgranen nu ikväll - OM vi orkar... =/

Blir så mysigt när den är framme.

kram

2009-12-10 @ 20:08:57
URL: http://locklig.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra