Lördagsmys och premiär

Idag är det premiär för Liam att sova borta med mig, och han har aldrig heller sovit borta själv. Med sin pappa har han sovit borta i husvagn och stuga men inget annat.

Men idag ska jag och Liam sova hos Fredrik, detta bestämde vi för en vecka sen så Liam har vart inställd på detta och har väntat på denna dagen. Lite spännande..... Han har med sig både egen kudde och sitt egna täcke..hehe

Just nu lagar vi mat, inbakad fläskfilé med potatisgratäng :)

Tror jag får återgå till maten nu men återkommer senare igen!




Kommentarer
Postat av: Elinor

oj aldrig sovit borta... det har david gjort massvis med gånger, och han var väl inte så gammal när de hände första gången.. Ja då får vi hoppas Liam tycker de e kul, men du e ju med också så de enog ingen större fara! kram

2009-12-12 @ 20:27:51



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra