Kameratömning

Kameran är nu tömd på kort så lite godbitar som fanns i den tänkte jag visa er nu

Jag gratulerade min vän Nine för ett par veckor sedan när hon fyllde 35, först fick hon ju en tårta med sin idol Marilyn Monroe på. Och eftersom Nines älsklingsdryck är Champagne fick hon en flaska med, naturligtvis den som just Marilyn Monroe drack.

   

Förrutom detta så fick hon även en film i form av ett bildspel på 8 minuter som jag gjort av massa kort från massa kul vi vart ute på ihop, i bakgrunden spelades musik. Kan rekomendera er att göra ett sådant bildspel för att ge bort, det är uppskattat och ett minne för livet.

 

Mer på kameran fanns bilder från i torsdags då jag var i Göteborg och kollade på Takida. Det var i lisebergshallen så naturligtvis kunde man även skymta endel av lisebergs alla lampor som pryder alla träd.

   



Tyvärr så blev det inga bra kort under konserten men ett kort som blev ok var iaf precis när de skulle börja spela och en stor ljus skylt gick up över hela scenen där det stod GÖTEBORG, det va coolt.

 

Detta får räcka för idag, men i morgon lovar jag att visa er lite kort som jag tagit idag så får ni se hur jag har haft det under första advent.

Ps. Bilderna är klickbara om ni vill se dem i större format




Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefin blogg, tack för att jag fick adressen. Kram.

2009-11-30 @ 08:49:13



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra