Måndag morgon



Tyckte att jag va smart i morse när klockan ringde och jag tände lampan sänglampan med en gång så att jag verkligen skulle gå upp. Tror ni att jag gick upp??

Nix, det gjorde jag inte. I stället somnade jag om för att vakna för sent. Så nu sitter jag med mitt morgonkaffe utan stress och ska strax bege mig till jobbet. Ringde och förvarnade om att jag blir sen, sa dessutom att jag stresar INTE.

Hur gör ni om ni försovit er? Brukar ni rusa upp och iväg med en gång eller tar ni ändå lite tid på er?

Min dag blir helt förstörd om jag stressar så det är inte värt det för min del. Och just denna veckan är lite stressande för mig ändå, mycket som jag inte vet hur jag ska  ihop än..

Dags att avsluta här och göra lite nytta istället.

Önskar er en underbar Måndag!


Kommentarer
Postat av: lilla my

Godmorgon vännen, stress på morgonen är aldrig bra och tyvärr om jag är sen så stressar jag iväg med en himla fart och det kan förstöra hela dagen för mig.Kram och ha en bra dag nu.

2009-11-30 @ 08:04:58
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Marica Rödebäck

Jag försöker komma iväg så fort jag kan, men jag vill inte heller stressa!



Skulle vart iväg på jobb idag med, men min bil startar inte så jag fick ringa och säga att jag inte kunde komma.. fan vad surt.

2009-11-30 @ 08:13:11
URL: http://rodeback.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra