Ansiktsmask

En som jag provat själv som jag gillade är denna:

Optimals Oxygen Boost Face mask

Syresättande och återfuktande ansiktsmask. Skyddar huden mot föroreningar. Applicera över rengjort ansikte, undvik ögonpartiet. Låt verka under ca 10 min och avlägsna därefter med en bomullstuss. Passar alla hudtyper. 75  ml.

Optimals Oxygen Boost™ Face Mask

se.oriflame.com:80

Just nu till extra bra pris: 89 kronor

Den va jätteskön att ha på sig och jag glömde nästan av att jag hade den på mig..hehe

Optimals Oxygen Boost™ Face Mask


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra