Filmkväll

Det goda humöret som följde med hem från jobbet sitter i än.

Önskar jag kunde berätta vad som gjort mig så glad men det får vänta lite :)

Har vart skönt att ha en ledig eftermiddag/kväll, men jag har ändå inte fått gjort så mycket. Vi tog med lilla My (mammas chihuahua) ner till Dalen så Fredrikks brorsbarn fick se denna sötnos. Lilla Celine blev jätteglad och fick många pussar av My :)

Sen va vi lite lata idag så till kvällsmat blev det pizza :)

Nu blir det kaffe och film :)

Kvällens film är denna


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra