Go´kväll

Inte mycket bloggande för min del idag, började dagen med att försova mig. Som tur var hade älsklingen anat detta så han ringde och väckte mig...hehe. Måste ha berott på att jag haft hela mitt täcke för mig själv hela natten så jag har sovit som en prinsessa :) (sen kan ju ett litet runt piller som gör att man sover bra ha hjälpt till lite med)

Började iaf dagen med att stressa i väg, jobba 7-14. Hem för att vila och tillbaks för att jobba 16:30-21. Och nu äntligen hemma!

Fick ett samtal från Robins ena nya lärare idag med, och allt var bara positivt och de är jättenöjda med Robin. Det var så kul att höra så naturligtvis var jag tvungen att belöna Robin med lite gott i kväll, kalla det mutor om ni vill..hehe. Men ett gott uppförande belönas :)

Har även ringt ett viktigt samtal idag, så på tisdag blir en intressant dag :) Så kanske att jag kan berätta lite mer för er nästa vecka om vad det handlar om.

Nu kom älsklingen så nu ska jag inspektera hans nya tatuering :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra