Påskdagen

Härligt med sovmorgon, idag är det sista lediga dagen fast jag kunde fått gå in och jobba idag. Men min förkylning är fortfarande inte bra och idag har jag en väldig yrsel med så jag gör nog bättre nytta hemma än på jobbet.

Trots att vi sov länge så har vi ändå hunnit va ute och röja upp lite på framsidan, tyvärr är det inte lika skönt ute idag men frisk luft är ju ändå aldrig fel :)

Idag har vi inte några avancerade planer, behöver dock åka med Robin till visko för att köpa skor, han visade igår att man snart kan se stortån sticka ut på skorna så det är ett måste med nya skor. Ska hämta hem lilleman några timmar sen med för Fredriks barn kommer idag så vi tänkte äta lite gott senare med alla barnen samlade....mysigt.

Sen har jag tvättid ikväll, mindre mysigt kanske fast det är också ett sånt där tråkigt måste.

Kikade på tradera igår men hittade inte de Ed Hardy skor som jag letade efter :(

Nu tog min lugna bloggstund slut och det verkar vara dags att hämta Robin....


Kommentarer
Postat av: Ina

Heej! :)

Ursäkta för mitt sena svar.. men svarade jag på din kommentar om mitt nya jobb?

Jag har ingen koll på nåt nu för tiden.. iallafall inte under tiden jag jobbade på the sällääädsbaar! :S



Kraaaam!

2010-04-04 @ 20:47:41
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Jo, jobbar ju som House Manager - hushållsnära tjänster. De flesta uppdragen vi har är städning i hem/företag. 1 uppdrag= 1 städning t.ex. Så man har ca 4-5 uppdrag om dan.

Sen erbjuder vi väldigt mycket mer än städning som t.ex festarrangemang (de hade en temafest ála orientalisk häromsistens tex), hämta barn från skolan/barnvakt, tvätta, stryka.. U NAME IT!!!

Helt enkelt hemmafru hos andra, fast med lön :D



Som sagt, jag trivs REDAN!! ..och har knappt börjat jobba :P

2010-04-04 @ 21:39:08
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra