Smycken

Häromdagen fick jag mina smycken som jag hade beställt av Mari, jag blev supernöjd!! :)

Har försökt att fota dom men tyvär så är jag inte så bra på att fota smycken så jag tycker inte bilderna gör smyckena riktigt rättvisa!

Får försöka ta ett kort när jag har dom på mig ngn dag :)

Har samma halsband fast i svart sen tidigare och hängen i grönt och turkos. Så nu har jag lite att välja bland. Jättebra idé med detta halsband då man lätt kan byta ut hängena till den färg man önskar.

Sen va Mari så gullig att hon skickade med ett par extra hängen som var hjärtan i silver som jag kan byta med, tusen tack! 





Och så örhängen.....



Tycker absolut att ni ska kika in på Mari´s hemsida


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra