Tidig morgon



Lördag morgon och jag är uppe redan nu, det innebär alltså jobb för min del.
Har vart ledig 2 dagar nu så det känns ändå rätt ok att man ska till jobbet idag, saknar faktiskt de gamla ;)

Idag får jag va extra tyst här på morgonen och jag smyger omkring här försiktigt, brukar ha på tv:n på morgonen men inte ens det har jag idag. Fredrik och barnen har ju sovit här i natt och vi har bäddat åt Lasse i vardagsrummet o jag vill ju inte väcka han så därför hoppar jag över tv-tittandet idag, får kika lite nyheter på nätet istället.

Vad ska ni andra hitta på idag, alla ni om är lediga :)


Kommentarer
Postat av: Heyli

tusen tack! hade varit väldigt kul om de va så att ettan blev diskad men jag tvivlar, hon på asus skrev ju att jag OCKSÅ skulle få en menmen, jag är glad så länge jag får en dator jag ;)

2010-04-10 @ 20:24:59
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra