Underbara fredag

Underbart med Fredag och solen skiner, men den går oxå i moln emellanåt och då blir det mindre skönt ute.

Hade funderingar på om vi skulle grilla idag men jag kan inte bestämma mig riktigt :/ Har tagit upp en fläskfilé ur frysen iaf så ngt gott lagat på det får det bli ikväll iaf. Funderar även på potatisgratäng och då tänkte jag va lite smart och ställa mig o skala potatisen redan nu så spar man lite tid. Handling står på schemat sen med.

Idag när jag kom hem stod det ett paket på trappan :) Kul...ska visa sen! Väntar dock på ett paket till som jag trodde skulle komma idag men tydligen får jag vänta tills på måndag med det.

Nä...nu ska jag sluta skriva här och istället göra lite nytta så tycker älsklingen att jag vart jätteduktig sen :)

Kram på er alla!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra