Aj aj...

Har suttit på golvet och fixat med presenten tills i morgon och nu är jag alldeles öm i ryggen :(

Naturligtvis kan jag inte nöja mig med att slå in paketet som vanligt utan skulle naturligtvis krångla till det och göra det mer besvärligt för mig så jag får väl skylla mig själv... Nu är det bara en liten detalj som fattas och det får jag fixa i morgon bitti.

Har några ärenden att göra i morgon bitti innan syrran kommer. Ikväll har vi vart och förberett en sak för morgondagen och mat har vi också hunnit med att få i oss. Nu är jag trött och längtar efter att få krypa ner i sängen.

Har även hunnit med att va lite besvärlig mot min vän Linda, men hon behöver det ibland ;)

Orkar inte skriva mer nu, orkar knappt tänka så jag säger god natt nu så kikar jag in i morgon igen.

Ps. Elinor: Jag kommer över i morgon o kollar dina väskor :)

Oj...en sak till som jag måste säga bara för att Jane ska bli lite nyfiken...hehe. Jag köpte en liten sak idag till hennes och Peters lilla bebis som beräknas komma om några veckor :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Haha, nu måste jag ju bara kommentera att jag faktiskt blev väldigt nyfiken här. :-D

2010-08-21 @ 10:37:31
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra