Bröllop


Idag är det dags, bröllopsklockorna ska ringa för min vän Sofia och hennes Fredrik

Undra hur hon känner sig just nu...stressad? Nervös? Hon har en lång dag framför sig med massa förberedelser. Är säker på att detta kommer bli en lyckad dag för henne.

Jag som bara kommer va gäst känner mig lite stressad faktiskt, ska alldeles strax ge mig ut på lite ärenden för att fixa det sista. Sen kommer syrran hit om en timme och fixar håret på mig. Efter det kommer Nine och hjälper mig med make up:en och så tänkte jag kila in till Elinor för att se om jag kan låna en väska av henne.

Batteriet till kameran är laddat, är lite orolig för att det kommer va lite mörkt i kyrkan så min blixt på systemkameran inte räcker till (måste skaffa mig en extra blixt), Fredrik tar med den lilla med för säkerhet skull.

Nu är det dags för mig att komma i gång här så jag hinner med allt.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Ina

Jag trodde det var du och Fredrik som skulle stå vid altaret!=)

2010-08-22 @ 20:31:51
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Elinor

nä du petra, nu vill jag allt se lite bilder från bröllopet:P

2010-08-23 @ 13:40:20
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra