Fredag

Här sitter jag i godan ro trots att jag har massor att fixa idag.

Behöver bl.a ha tag i en lagom stor presentkartong men det verkar inte finnas, så nu funderar på var jag kan hitta en lagom stor kartong med lock på som jag själv kan klä istället. Någon som vet var jag hittar det?

Present måste köpas med men det blir ngn gång efter tre. Innan dess ska jag ha hittat en kofta, hade kollat på en på kapp ahl men den fanns inte i min storlek och nu funderar jag på en vit istället.... Måste ha en vit väska med och jag som har så många väskor har ingen...irriterande!

En bh i rätt färg måste jag ha med...tråkigt värre att behöva köpa!

hehe...nu ringde hjärtat, han va utanför kapp ahl i borås och skulle kolla där om den koftan jag ville ha finns där :)

Sen var det min hårförlängning, har fortfarande inte kollat den. Måste göra det och sen bestämma mig om jag ska ha den i morgon eller inte... hehe...såna bekymmer man har då ;)

Väntar på samtal nu från Jessica, måste kolla av så vi har läget under kontroll ;) Lilla Johanna ska ringa med :)

Tror det är dags att slita sig härifrån nu :)


Kommentarer
Postat av: Elinor

jag har tre vita väskor tror jag om du vill låna... är de till bröllopet eller? kram

(du får ringa i så fall)

2010-08-20 @ 17:19:03
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra