Fullt i köket....

Tre ungdomar som stängt in sig i köket och skulle äta,,hmm. Lite oroväckande, trodde jag skulle slippa handla idag men det är nog bäst att undersöka kylen sen, mjölken lär ju vara slut ialla fall ;)

Simskulan med lilleman gick bra, vattenrutchkanan var avstängd idag så då hade jag en sak mindre att oroa mig för. Men självklart måstelilleman skrämma mamma lite ändå, ställer sig på en lite högre kant och slänger sig sen ner i bassängen...och detta med en framåtvolt! Galna unge!

Idag har jag en riktigt slö dag, jag orkar verkligen ingenting...och bara jäspar gör jag med :( Fick middag hos Fredrik och la mig sen på sängen och blundade lite, men är ändå lika trött...längtar tills jag kan bädda ner mig i soffan ikväll. Men innan dess ska vi besöka Jessica och Dan, lite kul för Liam att få träffa Filippa för det var ett tag sen.

Har inte så mycket kul att skriva just nu men jag återkommer senare, tänkte lägga upp receptet på Limegryta :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra