Go´kväll

Några timmar efter att jag hade klagat på min mage kändes den lite bättre igen och jag orkade röra på mig, men nu är det likadant igen efter att vi ätit i kväll...tröttsamt! Får väl ta o sluta äta :(

Besök av Jessica har jag haft med och vi är så gott som klara med vår lilla hemlis, bara lite småfix kvar. men på söndag får vi nog mer att göra :)

Fredrik o barnen har vart här i kväll, ätit kvällsmat o lite fika....cheesecake :) Men nu är det bara jag o lilleman här, mys i soffan i väntan på att Robin ska komma hem.

Vad hittar ni på ikväll då?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra