God morgon

Måndag och jobb för många, men inte här :) Är ledig tills på onsdag, sen så kör det igång!

I dag blir det att bara va hemma under dagen och i eftermiddag ska jag ge mig ut på jakt efter skor och en kofta till bröllopet.

Har egentligen en sak jag borde fixa med idag, ännu en liten hemlis ;) Men det blir inte bra liksom, det fattas en del saker för att jag ska kunna göra det bra och jag hoppas att jag får det mailat till mig under dagen annars vet jag inte vad jag gör :( Tycker inte om att göra ngt halvdant, och särskilt inte heller när det är ngt som ska glädja ngn annan....

Hoppas att det löser sig.

Nu ska jag se om jag får tag på grannen, söta Elinor :) Hon ville tydligen ha en liten pratstund idag....hehe. jag blir alltid så nyfiken så naturligtvis undrar jag om det gäller ngt särskilt :)

Tjingeling


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra