God morgon







Onsdag och dags att jobba, jag har vart ledig så mycket det sista så jag blivit riktigt lat :( Även om det inte känns så kul just nu att va uppe och veta att man inte är hemma innan i morgon eftermiddag/kväll igen så vet jag att jag under dagen kommer tycka det är skönt att ha kommit igång med jobb igen.

Och lilleman kommer ha heldag på fritids idag, han hade redan i går kväll plockat fram ett äpple och lagt vid ytterdörren som han skulle ha med sig idag. Men så fort han kom upp idag så gick han o hämta äpplet för att byta ut det till plommon...hehe. Tydligen hade han ändrat sig under natten, men det var antagligen viktigt för han det här med att ha med sig frukt :)

Nä, nu är det dags att sätta lite fart. Idag får jag skjuts till jobbet och slipper ta bussen :) Tack hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh så fin blogg du har =D älskar den. allt bra med dig?

2010-08-18 @ 13:20:16
URL: http://jufiya.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra