God morgon

Tisdag och jättetrist väder ute, blåser gör det med :(

Men idag kommer lilleman hem så det gör inget om det är en trist dag. Ska hämta han på skolan om en stund och jag längar jättemycket efter han, ska mysa ordentligt med han idag ör i morgon ska han till sin pappa igen i 2 dagar :( Detta för att jag har massa jobb inbokat. Får ta igen den tiden med Liam i helgen.

Ser nu att solen tittar fram...kanske blir en bra dag ändå.

I går hade jag sötaste Linda här på besök i några timmar, hoppas vi kan ses snart igen.

Kollade igenom alla kort från bröllopet igår med...massa kort var det!

Ska lägga upp några sen :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag ska hämta Liam.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra