God morgon

Idag kanske det är första arbetsdagen för många efter en lång semester, men Fredrik har en veca kvar på semestern och jag ska jobba tis, ons sen är jag långledig igen :)

På onsdag åker lilleman till sin pappa och eftersom han jobbar nu så är det dags för fritids för lilleman. Min lilla kille ska alltså börja fritids, så idag ska vi gå dit och hälsa på och lämna in schema. I morgon blir ett besök med och på onsdag har han heldag där. Han ser verkligen fram emot det :)

Mer som står å schemat idag är ett besök hos chefen nere på kontoret och sen ska det handlas massa inför våran semestertripp som vi ska iväg på i veckan. Så ser min dag ut hittils, vad ska ni hitta på?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra