Göteborg avklarat :)

Överlevde några timmar i Göteborg, men oj vad trött man blir av att gå omkring där med allt folk. Massa affärer var vi inne i och till slut var jag riktigt irriterad över att jag inte hittade ngn klänning. Men skam den som ger sig, jag fick faktiskt med mig en klänning hem :)

Jag är inte supernöjd men det får duga, den va ganska söt så det blir nog bra. Nu ett bekymmer till...skor!

Klänningen är gammelrosa i färgen skulle man kunna säga, vad ska jag ha för färg på skorna? Är det ok att ha vita skor till på bröllop?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra