Inte många knop...

Har en lugn dag hemma idag, lilleman har vart på förskolan några timmar och under tiden passade jag på att ta en fika med vännen Nine. Efter att Liam var hämtad försvann han in till en kompis och jag har inte sett röken från han förrän för en kort stund sen, då stack han in huvudet som hastigast och frågade om han fick äta hemma hos sin kompis..hehe...sötnosen. Sen stack han igen...

Jag skulle egentligen gått till kinna för att uträtta lite ärenden idag men det verkar som att jag får hoppa över det. I morgon hinner jag inte heller men torsdag ska jag nog hinna med det.

Nu ska jag ta och kolla över övervåningen lite tror jag och sen får det nog bli en svängom med dammsugaren :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra