Lite shopping och annat kul i byn :)

Det blev en sväng till kinna, men naturligtvis började det regna :(

Fick iaf köpt ett par jeans till Liam. Köpte även en liten gåva som jag nämnde tidigare....

Liam har två kompisar här på området som har en liten lillebror, som tyvärr är sjuk och får tillbringa mycket tid på sjukhuset. När jag hörde om detta berörde det mig väldigt, och när Liam fick veta att han är sjuk och måste va på sjukhuset ibland så tyckte han att vi skulle köpa ngt till han. Så självklart är det just det vi har gjort.

Liam valde själv ut ett litet gossedjur som samtidigt spelar lite musik om man drar i svansen :) Inte så stor grej men en väldigt vänlig tanke av Liam. Så nu har Liam vart borta och lämnat den :) Min duktiga kille!

Och han har vart ännu mer duktig idag, han har länge sagt att han vill ta hål i örat men det har inte blivit av. Gick förbi Mitti idag där de tar hål i öronen och han frågar då om vi inte kan ta hål nu? Sagt och gjort, in och ta hål i örat, inte ett dugg nervös va han och sa inte ett pip. Nu är han glad...han har äntligen fått sitt hål i örat :)

Tror faktiskt Robin tog hål när han började förskolan med..hehe

Lite ont i huvudet igen så nu ska jag ta det lugnt en stund...


Kommentarer
Postat av: Aurora

Så gulligt gjort.

2010-08-28 @ 18:04:43
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra