Lördag morgon

Vill börja med att berätta en rolig nyhet :)

I går kväll fick Peter och Jane en liten son, Benjamin ska han heta. Fick se bild idag och han va så söt...och liten

Ett jättestort Grattis till de nyblivna föräldrarna!






Mindre kul antar jag att min kollega har just nu då hon skulle ut på viskan i en båt idag, det var ngt roligt jippo eller vad man ska kalla det som dom brukar vara med i. Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre idag så dom får en topendag, och jag hoppas få se många roliga bilder sen..hehe

Nu ska jag ha i mig lite kaffe och sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Jane

Aw, tack! Gullig du är! :-)

2010-09-01 @ 21:08:45
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra