Lugnet före stormen?

Mina två söner som i vanliga fall brukar bråka eller busa så det ekar i lägenheten sitter tillsammans tysta och tittar på film :) Robin frågade Liam tidigare om han ville det, och självklart vill han va med storebror. Va uppe för en stund sen och tittade till dom, där satt dom så lugnt och mysigt och det värmde så i mitt hjärta....en underbar känsla!

Även om jag borde lagt Liam för länge sen så kunde jag inte annat än låta dom få titta klart på filmen, vi är ju ändå lediga i morgon.

Men nu är det bara några minuter kvar så sen får jag en liten mysig stund med lilleman när jag nattar han. Är alltid extra mysigt den dagen han precis kommit hem :)

Själv har jag fått gjort massa måsten i kväll och min o Jessicas lilla hemlis är snart klar, tror den blir klar i morgon men jag får vänta ett tag till innan jag kan berätta om det.

Nu hör jag att det pratas där uppe, dags för mig att kila....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra