Mår inte så bra....

Har ju inte känt mig riktigt i form idag, trött och hängig, frusen...trodde det berodde på vädret... har inte haft ngn ork till ngt så hela dagen har tillbringats på soffan. Men jag hade ju lovat älsklingen att bjuda på middag idag och jag håller vad jag lovar och mat behöver jag ju med.

Lagade middag och åt, men fick inte i mig så mycket...det smakade inte alls och jag mådde dåligt efteråt. Har fortsatt att må dåligt i kväll och så ska jag jobba i morgon på ett annat ställe än mitt vanliga, frågan är om jag kommer kunna det? Jag vill verkligen så jag har inte ringt i kväll och sagt att jag är sjuk utan jag hoppas på att detta har gått över tills i morgon bitti så jag kan ge mig i väg och jobba. I värsta fall får jag ringa i morgon bitti, vilket jag hoppas att jag inte behöver för jag vet att de har svårt att få in folk där.

Kryper ner i sängen alldeles strax och så håller jag tummarna....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra