Mysigt besök

Fick lite besök av Johanna o lilla Gabriella idag ändå :) Alltid lika trevligt!

Förrutom det, lite matlgning och annat fixande så har det inte hänt så mycket. Liam har vart ute halva dagen o lekt med kompisar så han är nöjd. Robin hr stuckit ut med kompisar och ska sen till Borås för sommartorsdag i stan. Vi kommer ju åka in sen med eftersom jag måste ha tag på en klänning, kommer säkert inte hitta ngn som vanligt :(

Har inte så mycket annat att berätta just nu faktiskt, fast egentligen skulle jag nog kunna skriva hur mycket som helst men vissa saker skriver man inte om här på bloggen :)

Nu tror jag att jag slänger mig på soffan en kort stund innan älsklingen kommer....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra