Några saker fixat :)

Min personliga frisör (min syster) kommer vid 11 i morgon för att fixa håret. Det blir första gången hon ska sätta i min hårförlängning, i vanliga fall brukar Nine göra det. Men Nine tar jag till hjälp med en annan sak i morgon...sminket :) Hon är jätteduktig på det och även om jag gillar smink så tycker jag att det är tråkigt att sminka mig själv...och sen blir det mycket snyggare när Nine gör det :)

Tack till syrran och Nine som ställer upp i morgon!

Nu är det bara inköpen kvar, dags att kila bort till Johanna o sen dra med henne till byn ;)


Kommentarer
Postat av: Nine

Gullefjun! <3

2010-08-21 @ 10:10:20



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra