Nu är det dags....

Fredag kväll och jag tänker lägga mig tidigare än vad jag gör på vardagar...hehe, inte illa :)

Satt nyss och fick tillbaka minnen från förra året då jag fyllde 35 år, min underbara vän Nine hade ordnat en sån underbar överraskningsfest för mig! Hade precis träffat Fredrik men hon hade även lyckats med att få dit han och hans kompisar. Det är med ett stort leende jag tänker tillbaka på den kvällen.

Kan inte fatta att det snart är ett år sedan, vart tar tiden vägen egentligen?

Det va lite tankar från mig bara, nu var det ju sängen som ropade...

Natti natti


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra