Söndag

God morgon :)

Varför är morgonkaffet så viktigt egentligen? Jag måste bara ha det!

Njuter av kaffet just nu, kollar igenom lite bloggar medans lilleman är ute. Han älskar att va ute så vi hinner knappt komma upp o äta frukost innan han ska ut :) Men jag är glad över att han gillar att va ute, och här på gården brukar det alltid finnas någon att leka med.

Det är tre gårdar kan man säga och jag tror att dom är 8 pojkar i ungefär samma ålder som bor här, så ni kan ju förstå att dom har riktigt kul här!

Nästa vecka börjar allvaret, Robin börjar i 8:an och jag hoppas att det kommer funka bra denna terminen. Liam börjar förskolan, han har ju redan vart på fritids men då har inte alla vart där än som han ska gå i förskolan med. Tiden går så fort, att lilleman redan ska börja förskolan är obegripligt för mig...vill ju att han ska va liten ;)

Kanske är det så att det yngsta barnet har man svårast att släppa taget om, man vill att de ska förbli små :)

Och jag börjar snart jobba på mitt nya jobb riktigt, men jag har några tider inbokade på ett annat ställe med :) På onsdag ska jag iaf jobba dygn, åker direkt från jobbet på utvecklingsdag till kl. 17 så det blir 2 långa dagar för mig. Men det ska bli kul, hoppas på lite nya utmaningar nu och att få utvecklas lite.

Projektet som jag är med i om säker läkemedelsanvändning fortsätter nu med och det ska bli kul, jag hoppas att vi kan åstadkomma ngt riktigt bra med det projektet och mina önskemål är ju att man ska kunna minska läkemedelsanvändandet hos äldre och öka kunskapen hos personalen. Sen hoppas jag på att få reda ut lite frågetecken när det gäller vems ansvar vissa saker är, omvårdnadspersonalen eller sjuksköterskan? Lätt att skylla på varandra ;)

Tror denna höst kan bli ganska bra för mig :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra