Tidig morgon på campingen

Kan inte fatta det själv men jag har gått upp frivilligt så här tidigt och sitter nu i förtältet....

Orsaken: Vaknade och det va lite för varmt i husvagnen för att somna om så istället gick jag upp så nu sitter jag med en kopp kaffe och bara njuter av tystnaden :) Fredrik vaknade med så han sitter jämte mig nu med, ungdomarna dom sover än...

Om en stund ska jag kila bort till affären och köpa frallor, det är ju bland det bästa när man är iväg så här....färska frallor varje morgon!

Det regnade jättemycket tidigt i morses men nu ser det ut som att det skulle kunna bli bra väder, solen har kikat fram och värmer inte bara husvagnen utan även förtältet...härligt men det känns som att vi behöver ha in lite luft här.

Dags att avsluta o prata lite med hjärtat mitt :)

Kommentarer
Postat av: Aurora

Det där känner jag igen. Varmt som attan. Jag brukar skicka gubben och köpa frallor när vi är på semester. Det hör bara till. kram

2010-08-05 @ 08:46:03
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra