2 Dec

God morgon

Morgonkaffe och morgonmys
med lilleman just nu, en nöjd Liam som i dagens paket fick en ny legogubbe :)

Vaknade med en lätt huvudvärk som jag hopas ha botat nu med lite värktabletter, har en lång dag framför mig nu så huvudvärk funkar inte idag.

En 2 timmars lång bilresa tillsammans med några okända män väntar mig nu på morgonen, dessutom är de här männen bl.a psykiatrihandläggare..... Jag ska alltså i väg med jobet kan man säga, jag åker med som representant från mitt jobb och ska besöka en person som antagligen ska höra till vår "enhet" sen. En lång resa är det iaf...

Och i kväll blir det bilresa till Göteborg med älsklingen, då är det genrepet för IDOL som gäller :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra