En bättre dag...

Tänk vad lite sömn kan göra....

Idag känns det bättre igen och det är bara att ta en sak i taget och försöka att inte stressa upp sig, så nu har jag ändrat lite i planeringen.

Meningen var att Johanna och Gabriella skulle komma hit på lördag, det är då dags för Liam och Gabriella att klä granen som de brukar göra. Men nu dök det upp andra planer på lördag så detta måste ändras, för att få ihop det så kände jag att det får bli idag istället. Tycker det är lite för tidigt egentligen men hellre det än att jag ska känna oro och stress för att jag inte hinner....

Så det blir att gå ut i förrådet o plocka fram gran och pynt, sen kommer det svåraste...att sätta granen i julgransfoten och få den rak och få ordning på alla ljus. Tror t.o.m ljusslingan sitter kvar sen förra året ;)

Så här såg det ut förra året när Liam o Gabriella fick fria händer...

 

 



:)

Kan undra vilka figurer det är som kommer stå under granen i år? För er som inte vet kan jag meddela att just Spindelmannen har stått under granen i flera år nu :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gabriella blev lite upprörd när vi kom hem och hon kom på att dom hade glömt bort att ställa dit spindelmannen!

2010-12-14 @ 19:46:14



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra