Go´kväll

Så var vi hemkomna från syrran, tyvärr så va min ena lillebror och hans tre barn inte där pga sjukdom. Hade verkligen sett fram emot att få träffa dom för jag har inte träffat han på flera år och har aldrig träffat hans barn...de bor i stockholm.

Min ena syster hade fått lämna minsta barnet hemma pga sjukdom så även där försvann en person...

Men det va ändå kul att träffa de andra, och så fick jag träffa nytillskottet i släktet...lilla Kristiano, det är min ena lillebrors son.

Ska försöka förklara lite närmare för er om mina syskon i ett annat inlägg, det är mycket att hålla reda på nämligen :)

Alla barnen fick julklappar av sin morfar så det va många glada miner idag :)

Liam fick en bakugan och en "pistol" till som man kan skjuta iväg figurerna med och så fick han Gormitis. Robin fick pengar :)

Det känns verkligen att julen närmar sig nu.....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra