Go´kväll

I går kväll var det full fart här men i kväll är det hur lugnt som helst...och jag njuter av lugnet ;)

I morgon ska jag sova ut ordentligt ( men vaknar antagligen tidigt bara för jag får sova länge) och sen ska jag ta tag i hemmet....

Massa julklappar som ska läggas på sina rätta plaser, och så ska jag försöka lägga in lite bilder här på bloggen. Har fotat mina och Liams julklappar men ska se om jag kan få fotat lite av vad Robin fick med :) Ska även svara på lite kommentarer i morgon.

Men det är morgondagens sysslor ;)

I kväll har vi kollat film och ska nu förflytta oss till sovrummet istället och så blir det nog en film till skulle jag tro.

Vad hittar ni på i kväll?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra