Go´kväll

Idag har jag klarat av ett Gekås-besök med pappa, han handlade julklappar till sina 12 barnbarn ;)

Själv så köpte jag julklappar till min lillebror, Fredrik och Liam. Födelsedagspresent till Tindra som snart fyller år och så köpte jag några julklappr som svärmor ska ge till Wilma och Liam.

Nöjd med dagens shopping :)

Börjar bli endel klappar nu så vi får väl se hur vi ska få plats med dom under granen sen med ;)


Men nu är det nästan klart iaf och det känns skönt.

Dags att börja tänka på lite andra förberedelser inför julen, som t.e.x julgodis.... Får väl se om man kanske kan göra ngt i morgon. Vet att Fredriks ena kollega på jobbet väntar på att vi ska sätta i gång med julbaket här så hon får smaka och ev. få lite nya recept :)

Ska ni baka ngt gott till jul?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra